wielkie usta

wielkie usta
"W głowie można mieć wszystko i oczywiście też każdy ma wszystko w głowie, ale na papierze prawie nikt nic nie ma" /Bernhard/

wtorek, 16 kwietnia 2013

Bloopers! (czyli niepublikowane fragmenty wywiadu z Justyną Bargielską)




mamo, to jest kasetowy!


…przeszkadzamy komuś?
 
To już koniec, tak?
 
Myślałam, że zaraz tu wejdzie dwóch kelnerów (bo niesamowite dotacje zostały udzielone na ten festiwal!). Wejdzie dwóch kelnerów i zacznie wyjmować parówki z tych szkatuł, prawda, no?
 
Bardzo się wystraszyłam, cała się spięłam…
 
… aaa, rozproszyłam się, jak ten pan wszedł. Bo ja mam takie coś, że mylą mi się wszyscy mężczyźni w niebieskich koszulach. Jak mężczyzna ma niebieską koszulę, to ja nie wiem, kto to jest! Jak na przykład ktoś chce się obrazić na mnie, to niech zakłada niebieską koszulę i wtedy na bank go nie rozpoznam…





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz